Välj kartsajt: vintage

Camillas Kläder

2.6 i snittbetyg (31)

Camillas kläde köper och säljer nya och begagnade damkläder på kommision. Det mesta kommer från närboende kungsholmskvinnor mellan 25 och 40. Camilla har inlämningstider för kläder Måndag, Tisdag och Onsdag fram till 17:00. Tar inte emot, kläder från de stora klädkedjorna, till exempel. H&M, Lindex, Åhlens, Flash, Kappahl. Ej heller bijouterier.

Adress: Fleminggatan 28, 11232 Stockholm
Tel: 08-6523540
Recensera Camillas Kläder...
klicka på en stjärna!
Working...

Recensioner av Camillas Kläder (sid 3):

Sortera efter: Relevans DatumBetyg: Bäst betyg Sämst betyg

  • Betyg: 1Fläckiga blekta gamla herrjackor hängde framme till dyra pengar. Samma ägare borde lärt sig efter så många år.
    Tro inte du ska få bra betalt för nya snygga värdefulla märkesjackan: de påstår den sålts för struntsumma och de har antagligen tagit bra betalt för din dyrgrip!? Några futtiga tiotals kronor för plaggen är bluffmakeri. Man borde kunnat kolla hur kläderna togs ur butiken. Troligt dom själva köpte upp de finare märkesplaggen.

    10 0 2016-10-01 kl. 20:58
  • Betyg: 1Håller med alla som klagar på bemötandet, drygt så det förslår. Stämningen i butiken är verkligen tråkig. De anställda är avmätta och sura och om man vill lämna in kläder ska man visst känna att butiken gör en en tjänst. På nåder accepteras plaggen. Helskumt. Och gud förbjude att någon skulle tacka, le eller hälsa en välkommen (åter).

    Nej, det här är en lågprisbutik utan stil, på alla sätt. Endast de mest vanliga märkena i låg- och mellanklass funkar, personalen har inte kunskap om exklusivare, ovanliga kvalitetsmärken, de får du inget för.

    21 0 2016-01-28 kl. 12:55
  • Betyg: 1Hade fått tips om att lämna in kläder till denna butik. Men det gör jag ALDRIG om!! Fick tyvärr ett sådant fruktansvärt otrevligt bemötande av den högfärdiga butiksinnehavaren. Dyra märkesplagg får du inget för, provisionen är ett hån. Skänk hellre bort Era kläder till behövande, känns bättre att göra en god gärning istället.
    (1 stjärna = ingen stjärna)

    19 5 2014-05-19 kl. 18:25
  • Betyg: 1Var tvungen att gå in och läsa om hur andra uppfattar denna butik. Min fru har nämligen lämnat in kläder vid ett flertal tillfällen. Varje gång har hon återvänt med ett jättetråkigt möte rikare (rikare i en negativ mening) Butiksinnehavaren har uppenbarligen problem med kundvård och bemötande. Verkar som min frus uppfattning delas av många fler. Synd, en butik med en bra affärsidé i grunden och stora potential. Det går att tacka nej till saker som inte passar in eller är i dåligt skick på ett vänligt sätt. Alla är inte bovar som försöker dumpa skräp. Någon som känner till ngn motsv. butik?

    16 4 2013-11-12 kl. 17:58
  • Betyg: 1Har lämnat kläder i alla år, men egentligen har aldrig bemötandet varit så trevligt.Hon som har den idag är hemsk och kommer aldrig gå tillbaka varken för att lämna in eller som kund . Taskig attityd och vägrar gynna en sån person . Går till butiker som jag trivs i och där jag känner mig välkommen in i .Stora tummen ner !!!

    10 6 2013-10-27 kl. 12:40
  • Betyg: 1Hittade INGENTING.....
    Dåligt sortiment. Otrevlig personal. Ingen vintage.

    10 5 2013-03-24 kl. 07:33
  • Betyg: 1Sjukt otrevlig personal. Både de gånger jag varit där som kund och som inlämnare.
    Rekommederas verkligen inte.

    12 6 2013-01-26 kl. 09:49
  • Betyg: 1De är väldigt otydliga med att de skickar kläderna vidare väldigt snabbt efter att tiden gått ut, snarare tvärtom så fick jag det intrycket när de tog mitt telefonnummer, att de skulle höra av sig.
    De borde banne mig upplysa ordentligt om att det är viktigt att hålla koll på tiden för annars snor de ens kläder och skickar vidare till Myrorna. Urdåligt! Dessutom dryga och otrevliga.

    10 2 2013-01-24 kl. 09:31
  • Betyg: 1de verkar inte särskilt rädda om sina kunder. jag har handlat många gånger här o tycker överlag att man ska stötta små butiker. men nu när jag för en gångs skull behövde lämna tillbaka ett plagg fick jag inte det. fick veta att jag borde ha bett om ett speciellt kvitto när jag handlade. fanns ingen information om detta någonstans. kassörskan påstod att ´alla´ second hand-butiker gör så. har aldrig varit med om det under alla år jag handlat second hand. fick inget tillgodokvitto. istället skulle jag ställa mig i kö och sälja plagget igen via dem. men de skulle då ha provision. dålig kundservice

    8 3 2012-10-22 kl. 15:59
  • Betyg: 1Det är nästan så att man måste be om ursäkt och känner sig som störande faktor när man kommer in och vill lämna kläder till försäljningen! Personalen saknar allt som
    har med bra service att göra! Dryg och sur inställning på gränsen till otrevlig!!!

    10 1 2012-10-19 kl. 09:37